Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Pagi Yang Malang....

Hari ni pagi2 da suwey...hahaha.. Punyer la semangat bangun pagi2 gosok baju batik(hari ni kan Khamis) kaler hijau  sbb nk pakai dengan tudung yang aku baru beli tuh.. Sakan tau! Bila dh nak sarung kan baju, aku pegang je kain tuh ,bedebuk jatuh tudung aku yg terselit skali kt situ. Haaaa jatuh xpe, tapi masalah problem nye dia bkn jatuh kt lantai..tp dalam akuarium ikan!!! uwaaaaaa.. terkejut beruk le ikan-ikan kt dalam tuh hhuhuhuhu.. aku pun terkejut jgk ngeeee...

Cepat2 aku amik gi cuci tudung tu..tp dah basah ni? mcm mn nk pakai g keje...?? emm so aku lap2 dengan towel n terus iron tudung sampai kering. Habis meliuk-liuk awning tudung ekspres baru  aku tu kene air n iron, huh potong stim betul!

dekat setengah jam baru nk kering so aku pun pakai la jgk walaupun rs ada lembap-lembap sket. Yang penting aku ada bau hanyir kt situ! bau ikan emas cisss.. tp aku buat2 xde bau je la.. Dan terus sembur perfume banyak2 dengan harapan xde gangguan bau kt orang lain...ehek!

Lps semua tu aku pun terus la gi kerja dengan lewatnya...pkl 8.50 a.m baru sampai ...dengan muka x sempat mekap, awning tudung senget meliuk-liuk dan paling penting, bau ikan emas pun ada sekali bercampur dengan perfume Vera Wang aku tuh.. ntah ape la bau nya aku pun xtau.. huhuhuhu.. Benciiiiiiiiiiiiiiiii.!!!!!!!

2 comments:

  1. takziah...


    hahahahahaha....ai pun lambat pagi nih...tido shedap shugguh pagi nih TT__TT

    ReplyDelete
  2. Megi ketam..megi ketam! hehehe (isu yg x berkaitan)

    ReplyDelete