Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

Baju Kawin???

Memandangkan aku still excited dan sgt jakun utk berbelog so aku tambah 1 more post hehehe.. baju kawin..
Emm byk masalah neh, baju nikah n bertandang dh tempah dengan tailor feveret ai iaitu En.Rahim kt RnS.. tp aku tempah sebelum aku stat diet..skrang ni dh turun 6 kilo hehehe.. Baju tu nt siap dlm tengah Feb ni..nk gi alter size kut2 berat naik balik plk..mcm mn? Xpe..my mom blh alter kan kut...hurmmm...Kalu x blh alter??

Baju sanding still xder lagi...mm byk ms lagi sbb ingat nk sewa je kut. Kaler ape ek yg baru..? hijau gelap mcm elyana pakai ms bertandang tu ok x? hehehehe berangan la lagi kau Azlin! Encik Busuk pun slalu kata yg aku ni kuat berangan dan sgt perasan...ngeeee. Ye memang!
Courtesy From : Lynda Rahim,KL

Elyana ms bertandang-nice! - Google Images
Jimmy Shanley pun dark green gaks...- Google Images


2 comments:

  1. pilih kaler yang membuatkan incik busuk u nampak wangi....hahahahahaha


    nampak ajer tau !!

    ReplyDelete